Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov


  1. Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu segat@segat.sk

  2. Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.

  3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.

  4. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

  5. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk

  6. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:

  • ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;

  • ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.

  1. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.

  2. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

Najnižšia doprava

Vašu objednávku odteraz vybavíme s najnižšiou dopravou! Osobné a motocyklové pneumatiky v sume 3€ s DPH/ks za prepravu, nákladné pneumatiky 40€ s DPH/ks za prepravu kuriérskou spoločnosťou GEIS alebo DPD v rámci celého Slovenska! V prípade, že bývate v okolí Popradu, môžete si objednávku prevziať po notifikácii osobne na Štefánikovej 4560/48.

Doručenie tovaru

Tovar, ktorý máme dostupný na našom sklade doručíme nasledovný pracovný deň (*mimo sezóny). Objednávka musí byť zadaná do 13:00 pracovného dňa. Ak tovar nemáme dostupný na sklade, budeme Vás informovať o termíne doručenia e-mailom alebo telefonicky.

Výmena tovaru

Zistili ste, že objednaný tovar nie je správny? Neváhajte a kontaktujte nás vrámci dohody o výmene tovaru za iný. Promtne Vám výmeníme tovar za iný. Stačí ak nás kontaktujete telefonicky alebo e-mailom. Nezabudnite uviesť číslo objednávky.